Buang Saka Bukan Luarbiasa Tapi Bersaka Buruk Padahnya !... page contents

Selasa, 10 September 2013

APA YANG ANDA PERLU LAKUKAN ...



SAKA...SAKA...SAKA...

Alhamdulilah…..
Hari ini terdapat begitu ramai perawat2  yang menawarkan diri untuk merawat/ menangani masalah SAKA.
PERAWAT  INGIN  MENASIHATKAN PESAKIT  PASTIKAN !!!
Pertama…Pastikan perawat ini perawat yang benar2 bertanggungjawab!!!
Kedua…Seandainya anda dirawat oleh perawat…pastikan mampukah beliau menangani/menyelesaikan masalah saka yang berada di LUAR badan…
Kalau didalam badan bolehlah di rukyah macamana yang di luar badan pesakit???
Ketiga…Kalau SAKA di buang pastikan TIDAK BERTEMPOH !...buangnya  tidak bertempoh selama sebulan…setahun…TAPI PERLU UNTUK  selama2nya.
Keempat…Seandainya SAKA didalam badan hendak di bakar atau di bunuh kerana kedegilan SAKA tersebut pastikan KESEMUANYA di bunuh tanpa tinggal satu pun!         Seandainya satu sahaja yang di bunuh atau di cederakan…apakah tindak balas ahli saka yang lain?!  
Anda yang di rawat pasti anda tahu kesannya!!!


SIHIR...SIHIR...SIHIR...

untuk menangani SIHIR pula...

Pertama…Pastikan perawat ini perawat yang benar2 bertanggungjawab!!!
Kedua...Pastikan kaedah digunapakai dibenarkan dalam islam...biasanya pendekatan Tujuh kaedah utama Nabi S.A.W. dalam rawatan sihir...
Ketiga...Seandainya Perawat sukar di hubungi sebilang waktu... anda berisko tinggi...untuk diserang bila2 masa... Sanggupkah anda menahan kesakitan untuk berjumpa perawat dalam masa tertentu sahaja??? kerana pengamal ilmu sihir biasanya sering membuat TOP-Up...itu pasti !!!
Keempat...Pastikan perawat ... merawat pesakit muka ke muka, fokus seorang pesakit didalam satu sesi rawatan bukan dalam jumlah 4 atau 5 pesakit dalam masa satu rawatan !
Kelima...Pastikan juga perawat ini perawat yang mahir berkebolehan mengesan/mengenalpasti penyakit atau ertikata lainnya on the spot diagnosis !kalau dikata pula ada bantuan jin dan syaitan macamana pula dihospital atau klinik kerajaan boleh buat on the spot diagnosis apakah mereka juga menggunakan jin  dan syaitan dalam perubatan...?
perawat ini boleh mengenalpasti adakah anda memungkinkan ada gangguan SIHIR atau SAKA...Kalau sakit perut diberi ubat sakit kaki ...anda yang dirawat anda tahu apa kesannya!...


Wassalam...
                          Mohd C-Exor  017 846 5018


" Sihir"  merupakan salah satu daripada jenis penyakit yang memerlukan khidmat rawatan. Penggunaan ayat-ayat al-Quran dan doa-doa tertentu boleh membantu bagi merawat pesakit yang disihir.




Tiada ulasan: